اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: هنرهای تجسمی درحال رشد است

محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان رشد و بالندگی هنرهای تجسمی گفت: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به واقع یکی از گران سنگ‌ترین و ارزشمندترین دوره‌های جشنواره هنرهای تجسمی است.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: هنرهای تجسمی درحال رشد است

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه افتتاحیه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: با بخش‌های مختلفی که جشنواره هنرهای تجسمی امسال دارد و آثار فاخری که به روایت داوران در جشنواره به نمای درآمده است، جشنواره مبارکی است. شانزدهمین جشنواره به واقع یکی از گران سنگ‌ترین و ارزشمندترین دوره‌های جشنواره هنرهای تجسمی است.  

وی ادامه داد: تمام استان‌ها درگیر این جشنواره هستند  و آثاری که به جشنواره  راه یافته‌اند و گستردگی آن نشان می‌دهد که بخش‌های مختلف هنرهای تجسمی در استان‌های مختلف در حال بالیدن، رشد و پویایی هستند.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف، گزارشی که داوران ارائه کردند، نشان از انتخاب بسیار سخت آثار بود، هم در کمیت و هم در کیفیت که خوشبختانه شاهد یک گام بلند هستیم.

بر اساس این گزارش شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیری امیر عبدالحسینی از ۸ بهمن در موزه هنرهای معاصر کار خود را آغار کرده و تا پایان بهمن ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول