اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

افتتاح نمایشگاه خلاقیت و دستاوردهای دانش‌آموزان در دولت سیزدهم در بندرعباس

نمایشگاه خلاقیت و دستاوردهای دانش‌آموزی در دولت سیزدهم امروز با حضور معاون وزیر در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد.

افتتاح نمایشگاه خلاقیت و دستاوردهای دانش‌آموزان در دولت سیزدهم در بندرعباس

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، نمایشگاه خلاقیت و دستاوردهای دانش آموزی در دولت سیزدهم امروز در اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان افتتاح شد.

این نمایشگاه دارای ۱۲ غرفه  متشکل از غرفه استعدادهای درخشان، معاونت آموزش متوسطه ( پژوهشسرا) ، آموزش متوسطه دوم  فنی و حرفه ای و کاردانش ، تربیت بدنی و سلامت، آموزش و پرورش استثنایی، پویش مهر، مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی، معاونت آموزش ابتدایی، برنامه ویژه مدارس بوم، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و درس آزاد فارسی است.

 

 هدف از این نمایشگاه کیفیت بخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی و تربیتی دانش آموزان در طی سال تحصیلی جاری و سنوات گذشته و کسب رتبه های عالی در کشور و دستاوردهای عظیم آموزش و پرورش مانند راه اندازی راهیان پیشرفت که معرفی دانش آموزان با صنایع است.

از دیگر اهداف این نمایشگاه ایده، ایجاد خلاقیت و توانمندی‌های دانش آموزان در معرض قرار بگیرد و همچنین قدرت و توان در تولید، اجرا و طراحی در معرض قرار بگیرد.

مهمترین بخش آموزش و پرورش استثنایی که راه اندازی خیریه مهر و دانش آموزان فنی و حرفه و کار دانش است.

بخش پایانی نیز به به شیوه مهارت آموزی معلم به دانش آموزان در قالب برنامه ویژه مدرسه تحولی که هدف دولت سیزدهم است، اختصاص دارد.

ایجاد تنوع در نگارش درس فارسی در قالب سنت های بومی از طریق درس آزاد به دانش آموزان مهارت های لازم داده می شود.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول