اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مطلوبیت 100 درصدی آزمایشات میکروبی آب در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی از مطلوبیت 100 درصدی آزمایشات میکروبی آب در همه مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.

مطلوبیت 100 درصدی آزمایشات میکروبی آب در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی دوستی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: ۱۰۰ درصدی آزمایشات میکروبی آب در همه مناطق شهری و روستایی استان مطلوب گزارش شده است.

وی به عملکرد مرکز پایش و نظارت بر کنترل کیفیت آب و فاضلاب در سال جاری اشاره کرد و گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۲۸۹ هزار و ۸۹۴ کلرسنجی در سطح شبکه توزیع روستایی با  مطلوبیت ۹۹.۳۲ درصد انجام شد.

وی افزود: همچنین در این مدت کلرسنجی شبکه توزیع مناطق شهری به تعداد ۲۱ هزار و ۲۳۷ مورد انجام شده که بالغ بر ۹۹.۵۳ درصد دارای مطلوبیت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از انجام ۱۲ هزار و ۵۲۷ آزمون های میکروبی روستایی در سطح شبکه توزیع، مخازن و منابع با مطلوبیت ۱۰۰ درصدی خبر داد و یادآور شد: همچنین یک هزار و ۸۳۷ آزمون میکروبی انجام شده در مناطق شهری استان نیز دارای مطلوبیت ۱۰۰ درصدی است.

دوستی با بیان اینکه ۴۵۰ نمونه آزمون های شیمیایی با پایش ۱۲ عامل نیز در ۹ ماهه نخست سال جاری در این مجموعه انجام شده است، اظهار کرد: همچنین ۴۷۰ نمونه با پایش ۶ عامل کروم، ارسنیک، سرب، کادمیوم، منگنز و آهن نیز به انجام شد.

وی از انجام آزمون های کنترل کیفیت آب تصفیه خانه بیرجند و کنترل کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب مرکز استان به صورت روزانه خبر داد و افزود: همچنین در سال جاری خرید ۶ کلریناتور برقی، ۴ کلریناتور گازی ،۱۵ رگلاتور وقطعات یدکی گازی ، ۲۰ کلریناتور کوزه ای با اعتباری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول