اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز طرح 72 ساعت برخورد با خودروهای فاقد پلاک یا پلاک مخدوش

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز دوشنبه 9 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: طرح 72 ساعته برخورد خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی و تغییردهندگان شکل ظاهر خودرو از امروز دوشنبه 9 بهمن‌ماه آغاز شد.

آغاز طرح 72 ساعت برخورد با خودروهای فاقد پلاک یا پلاک مخدوش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز دوشنبه 9 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح مقابله با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش، شیشه دودی و آن‌هایی که در شکل ظاهری آن‌ها تغییر ایجادشده در بازه‌ی زمانی امروز دوشنبه 9 بهمن ماه تا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با حضور همه یگان‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی در کل استان اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اینکه براساس قانون مخدوش‌کنندگان پلاک یا خودروهای بدون پلاک مجرم شناخته می‌شوند تصریح کرد: مطابق ماده 720 قانون اسلامی این افرادی که از خودرو فاقد پلاک، پلاک مخدوش استفاده کنند مجرم شناخته‌شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: افرادی که با خودرو پلاک مخدوش تردد و یا ارقام آن را دست‌کاری کنند مرجع قضائی در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.

وی بابیان اینکه خودروهای فاقد پلاک نیز توقیف و تا مشخص شدن وضعیت به پارکینگ منتقل خواهد شد، افزود: خودروهایی نیز که در وضعیت ظاهری آن‌ها تغییر ایجادشده به مدت 2 هفته متوقف و به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

سردار حاجیان در پایان از شهروندان خواست با تمکین به قانون از تردد با خودروهای فاقد پلاک، پلاک مخدوش و آن‌هایی که در شکل ظاهری‌شان تغییر ایجادشده خودداری کنند، گفت: همشهریان در صورت مشاهده چنین خودروهایی می‌توانند موضوع را از طریق سامانه‌های 110 و 120 به پلیس گزارش کنند.

پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول