اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزاری همایش بزرگ روز چهارمحال و بختیاری در شهرکرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: روز ۲۰ بهمن‌ماه همایشی به مناسبت سالروز بیعت تاریخی مردم این استان با امام خمینی(ره) و اعلام برائت از شاپور بختیار نخست‌وزیر حکومت شاهنشاهی در شهرکرد برگزار و اتفاقات قبل و بعد از انقلاب در این منطقه مرور می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ روز چهارمحال و بختیاری در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیام احمدی عصر امروز در جلسه بزرگداشت روز چهارمحال و بختیاری گفت: بیستم بهمن‌ماه سالگرد بیعت تاریخی مردم این استان با امام خمینی(ره) و اعلام برائت از شاپور بختیار نخست‌وزیر حکومت شاهنشاهی در تاریخ کشور به نام روز چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بزرگداشت روز استان، ادامه داد: از ۱۵ تا بیستم بهمن‌ماه سال جاری تحت عنوان هفته «فرهنگ و هنر» در شهرستان‌ها برنامه‌های متنوع از جمله نمایشگاه صنایع دستی، اجرای موسیقی و بازی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود که زمینه نشاط اجتماعی را نیز فراهم می‌کند.

وی افزود: از ۱۶ تا ۲۱ بهمن‌ماه نمایشگاهی در مرکز چهارمحال و بختیاری برای شناساندن ظرفیت‌ها و دستاوردهای شهرستان‌های این استان برای عموم مردم برپا می‌شود.

احمدی اضافه کرد: روز ۲۰ بهمن‌ماه همایشی با برنامه‌های فرهنگی و هنری به صورت ویژه در روز چهارمحال بختیاری برگزار و مروری بر اتفاقات قبل و بعد از انقلاب در این استان می‌شود.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول