اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس من| پاسخ سایپا به متقاضیان ساینا دو گانه سوز

اداره اطلاع‌رسانی خودروسازی سایپا درباره تقاضای تحویل ساینا دوگانه سوز اعلام کرد: پیشنهاد جایگزینی خودرو به متقاضیان این خودرو پیشنهادی است و اگر امکان تحویل خودرو ثبت نامی به مشتریان را داشته باشیم فراخوان واریز وجه می‌دهیم.

فارس من| پاسخ سایپا به متقاضیان ساینا دو گانه سوز

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «تاخیر طولانی در ارسال دعوت‌نامه ساینا دوگانه سوز» عنوان کرده‌اند که شرکت خودروسازی سایپا در تحویل خودروهای ساینا دوگانه سوز تاخیر داشته و تکلیف مشتریان را مشخص نمی‌کند.

ثبت نام کنندگان این پویشی می‌گویند: در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه برای خرید ساینا دوگانه سوز ثبت نام کردند و موعد تحویل این خودرو به آنها آذرماه امسال تعیین شده بود اما با وجود اینکه در خرداد ماه مبلغ 141 میلیون و 500 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب خودروساز واریز کرده اند، خبری از تحویل این خودرو به مشتریان نیست و این دسته از مشتریان سایپا بلاتکلیف هستند.

مخاطبان خبرگزاری فارس همچنین عنوان کردند که این شرکت خودروساز تاکنون چندین فراخوان تبدیل برای مشتریان از ساینا دوگانه سوز به ساینا اس DA ارسال کرده است که قیمت بالاتری نسبت به خودروی ساینا دوگانه سوز دارد 

براین اساس متقاضیان خرید ساینا دوگانه سوز از مسئولان شرکت سایپا خواسته اند هر چه زودتر این شرکت خودروساز در خصوص تحویل ساینا دوگانه سوز به تعهداتش عمل کند و مشتریانی که بخشی از وجه خرید خودرو را از ماه‌ها پیش واریز کرده اند را از سرگردانی خارج کند. 

بعد از ثبت این پویش، خبرگزاری فارس با انتشار مطلبی با عنوان «سایپا 6 ماه پیش پول ساینا را گرفت اما تحویل نمی دهد» خواستار پاسخگویی مسئولان این شرکت خودروسازبه متقاضیان  شد که  در نتیجه این اقدام اداره اطلاع‌رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا به فارس اعلام کرد گروه خودروسازی سایپا در راستای کسب رضایت مشتریان امکان تحویل خودرو ساینا جهت مشتریان ثبت نامی خودرو ساینا دوگانه سوز را فراهم کرده است.  

لذا بدین وسیله اعلام می‌شود که دعوتنامه این دسته از مشتریان پیشنهادی بوده و تصمیم‌گیری در زمینه جایگزین کردن خودرو ساینا کاملاً اختیاری است و در صورت تمایل، این دسته از مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی ثبت‌نامی و یا از طریق سایت https://saipa.iranecar.com  نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.  

این خودروساز اعلام کرد: در صورتی که بین خودرو ثبت‌نامی با خودرو تحویلی مغایرت وجود داشته باشد و از طرفی امکان تولید خودرو ثبت‌نامی مقدور باشد، گروه خودروسازی سایپا بسته به شرایط تولید و تعهدات موجود نسبت به فراخوان مجدد متقاضیان جهت واریز وجه خودرو ثبت‌نامی اقدام خواهد کرد.  

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول