اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری ۷۸ برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در دماوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از برگزاری ۷۸ برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ۷۸ برنامه ورزشی به مناسبت دهه فجر در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، افشین چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان دماوند و بخش رودهن ۷۸ برنامه‌ ورزشی اعم از برگزاری مسابقات در رشته‌های ورزشی، همایش‌ها، کلاس‌های مربیگری، دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های ویژه جوانان و برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه مبارک  فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود: ما به دنبال فراهم کردن مقدمات تجلیل از قهرمانان فراملی، روسای هیات‌های ورزشی و پیشکسوتان شهرستان دماوند و رودهن هستیم و ان‌شاالله با حمایت شهرداری‌های دماوند و رودهن، آبسرد و بخش خصوصی در دهه مبارک فجر این اقدام عملی خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: در خصوص باشگاه‌های ورزشی شهرستان دماوند و رودهن ما حامی تمامی باشگاه‌داران هستیم و انتظار داریم قوانین جاری خصوصا تعرفه اعلامی هیات دولت و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را رعایت کنند و شهریه بیشتری اخذ نکنند، شئونات اسلامی را رعایت نموده و از هر گونه آموزش‌های مختلط آقایان و بانوان پرهیز نمایند و در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد.

چگینی تصریح کرد: البته الحمدلله تمامی مدیران باشگاه‌ها با اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و رودهن هماهنگ هستند و موارد مذکور به ندرت اتفاق و گزارشات مختصری در این زمینه‌ها به اداره ورزش و جوانان ارسال شده است که برخوردهای لازم و قانونی با خاطیان صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در شهرستان دماوند و رودهن استعدادهای سرشاری در حوزه ورزش قهرمانی وجود دارد که در تلاش هستیم با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه و روسای هیات‌های ورزشی استعدادیابی در رشته‌های ورزشی المپیکی در رده سنی پایه انجام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد: درب اتاق اینجانب هم در شهر دماوند و هم در رودهن برروی تمامی ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان خصوصا مسئولین هیات‌های ورزشی باز است و به عنوان خادم ورزش و جوانان شهرستان در خدمت مردم فهیم و شریف شهرستان و آماده دریافت پیشنهادات و راهنمایی کارشناسان، تحصیل کرده‌های حوزه ورزش و پیشکسوتان هستیم.

چگینی خاطرنشان کرد: نکته مهم در خصوص هیات‌های ورزشی اینکه روسای هیات‌های ورزشی باید در اسرع وقت نسبت اخذ شناسه ملی تا قبل از پایان سال به اداره ورزش و جوانان مراجعه و اقدام نمایند.

وی افزود: رصد عملکرد هیات‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفته و اکثر روسای هیات‌های ورزشی با اداره ورزش و جوانان شهرستان هماهنگ هستند و پس از ایام الله دهه مبارک فجر نسبت به بررسی عملکرد آنها اقدام خواهیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند بیش از ۵۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته فعال دارد که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۳۰ درصد افزایش داشته‌ایم و در سال جاری باید با برنامه‌ریزی و تلاش بی‌وقفه هم در بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی گام‌های موثرترین برداریم، چون جامعه هدف ما در واقع همه مردم شهرستان دماوند هستند.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول