اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

کانون‌های ایثار و شهادت دانشگاه آزاد آغاز به کار کرد

نشست هماهنگی دبیران شبکه سراسری کانون های ایثار و شهادت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

کانون‌های ایثار و شهادت دانشگاه آزاد آغاز به کار کرد

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین نشست هماهنگی دبیران شبکه سراسری کانون های ایثار و شهادت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و حمید مهدیون مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

صالحی آرا در این جلسه با بیان اینکه برگزاری این نشست به منظور شروع کار کانون های ایثار و شهادت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: مقرر شده این کانون ها براساس وظایفی که برای آنها تعیین شده، سیاست‌های راهبردی دانشگاه را دنبال کرده و باعث ارتقای فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر در وهله اول و ارتقای عموم دانشجویان در وهله دوم شود.

وی با اشاره به اینکه خانواده های شاهد و ایثارگر از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: بر خود لازم می دانیم که قدردان خانواده های شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی باشیم چرا که این عزیزان جان خود را برای حفظ انقلاب اسلامی فدا کردند؛ مسیری که به لطف الهی و با فداکاری شهدای سلامت، امنیت و مدافع حرم ادامه دارد.

در ادامه مهدیون با بیان اینکه یکی از سیاست های اصولی و اساسی مدیریت کلان دانشگاه آزاد اسلامی، عدم تصدی‌گری و واگذاری امور به نهادهای دانشجویی است، گفت: یکی از برکات این امر، پویایی و طراوت نهادهای دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی است که البته باید برای رسیدن به نقطه مطلوب آن تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح کرد: یکی از کارهای خوبی که در دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه انجام شده، شبکه‌ای شدن کانون های ایثار و شهادت در این دانشگاه است تا انشاءالله اقدامات خوبی در این زمینه صورت گیرد.

در ادامه این جلسه، دبیران کانون های ایثار و شهادت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به ارائه گزارش هایی از اهم فعالیت ها و برنامه های مرتبط با کانون ایثار و شهادت پرداخته و طرح های نوآورانه و خلاق در حوزه ایثار و شهادت جهت بهره برداری و اجرا توسط کانون های ایثار و شهادت سراسر کشور ارائه شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول