اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه سوره اعلام شد

تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه سوره منتشر شد.

تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه سوره اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه سوره از هفته دوم بهمن آغاز و تا پایان امتحانات نیمسال دوم تحصیلی اعتبار دارد.

زمان انتخاب واحد این نیم‌سال از ۱۴ بهمن تا  ۱۸ بهمن است، کلاس‌ها از ۲۱ بهمن ماه آغاز و حذف و اضافه نیز در روزهای هشتم و هفتم اسفندماه انجام می‌شود. 

دانشجویان باید توجه داشته باشند که جلسات تشکیل شده کلاسی قبل از تاریخ حذف و اضافه در صورت عدم حضور دانشجو درکلاس، غیبت محسوب می‌شود؛ همچنین دانشجویان برای حذف اضطراری باید از ۱۲ اسفند تا ۲۰ اردیبهشت دانشجویان به دانشگاه مراجعه کنند. 

 ارزشیابی اساتید و پرینت کارت امتحان نیز از روز ۱ خرداد لغایت ۹ خردادصورت می‌پذیرد و پایان کلاس‌ها نیز ۲۴ خرداد است. 

بر همین اساس زمان برگزاری امتحانات از روز ۳۱ خرداد تا ۱۴ تیر خواهد بود. 

لازم به ذکر است که انتخاب واحد به صورت اینترنتی است. دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مجاز هستند در هر نیمسال تحصیلی حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۰ واحد و مقطع کارشناسی ارشد در هر نیمسال تحصیلی حداقل ۸ واحد و حداکثر ۱۴ واحد انتخاب کنند.

حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هر درس الزامی است و ساعات غیبت دانشجو در هر درس نباید از ۳۱۶ مجموع ساعات آن درس تجاوز کند، در غیر اینصورت نمره دانشجو در آن درس صفر محسوب  می‌شود.

در صورت عدم مراجعه دانشجو برای انجام ثبت‌نام در تاریخ‌های مقرر، ماده ۲۱ آئین‌نامه آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد وی اجرا خواهد شد ( ماده ۲۱ : دانشجو موظف است در هر نیمسال، در زمانی که دانشگاه اعلام می‌کند، برای ادامه تحصیل و انتخاب واحد به اداره آموزش مراجعه کند، عدم مراجعه دانشجو برای نام‌نویسی بدون اطلاع و عذر موجه در یک نیمسال، به منزله انصراف از تحصیل است.

رعایت تمام مقررات آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و انضباطی و پایبندی به آن مطابق دستور العمل‌های ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طول ترم الزامی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول