اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح ۱۰ پروژه گازرسانی در استان مرکزی همزمان با دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از افتتاح ۱۰ پروژه گازرسانی به ارزش ۹ هزار میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

افتتاح ۱۰ پروژه گازرسانی در استان مرکزی همزمان با دهه فجر

مهدی کمال آبادی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 10 طرح گازرسانی  به ارزش ۹ هزار میلیارد ریال در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها شامل بازسازی و بهسازی 13 ایستگاه گازرسانی، گازرسانی به روستاها و طرح ملی مسکن بخشی از این طرح‌ها به شمار می‌رود.

  مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر  ۳۵ شهر و یک‌هزار و ۲۰ روستای استان مرکزی  از نعمت گاز برخوردار هستند، بیان کرد: مشترکین گاز استان ۴۴۰ هزار مشترک شهری و ۱۷۷ هزار مشترک روستایی و ۶ هزار و ۷۰۰ مشترک صنعتی است.

 کمال آبادی با اشاره به راه اندازی پوشیدن هرخانه یک اتاق گرم گفت:  دمای مطلوب منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه است و اگر همه مشترکین گاز در استان دمای منزل را یک درجه کاهش دهند، باعث صرفه جویی قابل توجه‌ای در مصرف گاز استان می شود.

وی همچنین از  ثبت 77 پیشنهاد و 7 دانش در شرکت گاز طی سال جاری خبر داد و افزود: امسال  77 پیشنهاد از داخل و خارج مجموعه دریافت شد و 7 مورد تجارت دانش به ثبت رسید.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول