اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انجام ۷۴۷ عملیات توسط جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای جمعیت هلال احمراستان در۱۰ ماهه امسال موفق به انجام ۷۴۷ عملیات رهاسازی، امدادرسانی و حوادث مختلف شدند. 




انجام ۷۴۷ عملیات توسط جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

کاظم فلاحی دوست؛ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پرسنل و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در سراسر استان آماده ارائه خدمات در وقت نیاز هستند.

وی بیان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تا پایان دی ماه موفق به انجام ۷۴۷ عملیات رهاسازی، امدادرسانی و حوادث مختلف شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حوادث گوناگون از جمله تصادف رانندگی، حادثه کوهستان، برف و کولاک، آتش سوزی جنگل و مراتع، در راه ماندگان در ۱۰ ماه اخیر به وجود آمده است که هلال احمر استان توانست به خوبی امداد رسانی مورد نیاز را انجام دهد.

 فلاحی دوست عنوان کرد: در این مدت ۳۴۱ مورد حادثه جاده ای ،۱۲۴ حادثه کوهستان ، در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوسته است.

وی گفت: در ۱۰ ماهه امسال امداد رسانی به یکهزار و ۲۲۱ مصدوم حوادث سوانح رانندگی توسط نیروهای هلال احمر استان صورت گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در همین مدت زمان ۱۹۸ نفر از مصدومان حوادث جاده ای پس از اقدامات اولیه به بیمارستان ها انتقال یافتند و ۸۸ نفر نیز تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

فلاحی دوست بیان کرد: در ۱۰ ماهه امسال در بخش کوهستان ۵۲ نفر از مصدومان پس از اقدامات اولیه به بیمارستان انتقال یافتند و ۷ نفر نیز سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول