اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

رقابت‌های بین‌المللی کشتی ۲۶ تا ۲۸ بهمن در خرم‌آباد برگزار می‌شود

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام برادران شهید علی پناه در خرم‌آباد، گفت: این رقابت بین‌المللی که ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه در برگزار می‌شود یک فرصت برای ارتقاء کشتی استان است.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی ۲۶ تا ۲۸ بهمن در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار شامگاه یکشنبه در جلسه شورای ورزش لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزاری شد، با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام برادران شهید علی پناه در خرم‌آباد، اظهار کرد: این رقابت که ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه در برگزار می‌شود یک فرصت برای ارتقاء کشتی استان است.

وی گفت: این مسابقه بین‌المللی ظرفیت و فرصت مناسبی برای معرفی استان در حوزه‌های مختلف گردشگری، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است.

به گفته استاندار لرستان بخش خصوصی هم به عنوان اسپانسر می‌تواند از این فضا برای معرفی تولیدات خود به عنوان یک فرصت نگاه کند.

زیویار تاکید کرد: از طرفی برگزاری این رقابت ورزشی در سطح بین‌المللی در آستانه ماه‌های رجب و شعبان همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی نشاط خوبی در جامعه ایجاد می‌کند.

وی بر تشکیل کمیته رسانه و تبلیغات، کمیته پزشکی،کمیته ایاب و ذهاب و کمیته فرهنگی و گردشگری و‌ کمیته امنیتی برای هر چه بهتر برگزار کردن این رویداد تاکید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول