اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

چهارمین کنفرانس بین المللی فقه و قانون در قم برگزار می‌شود

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی از برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی فقه و قانون با عنوان «حکمرانی دینی و تنظیم‌گری در مسائل اساسی جهان معاصر» با پیام آیت الله مکارم شیرازی در قم خبرداد.

چهارمین کنفرانس بین المللی فقه و قانون در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عطاء الله رفیعی آتانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت این کنفرانس بین المللی که در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری (نهم و دهم بهمن ماه) در مرکز فقهی ائمه اطهار گفت: بیش از 150 چکیده و مقاله کامل به دبیرخانه کنفرانس بین المللی فقه و قانون ارسال شده که بعد از داوری و ارزیابی توسط محققان و اساتید حوزه و دانشگاه، 36 مقاله در هشت پنل تخصصی ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از 24 پیش نشست و کرسی علمی ترویجی در ارتباط با موضوعات کنفرانس بین المللی فقه و قانون برگزار شده است که پنل های تخصصی چهارمین کنفرانس بین المللی فقه و قانون  روز سه شنبه دهم بهمن ماه در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و 7 موسسه و مرکز علمی و تحقیقاتی قم با حضور اساتید، طلاب و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی برگزار می گردد.

رفیعی آتانی تصریح کرد: این پنل‌های تخصصی در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس با موضوعات حقوقی و مدیریت، مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) با موضوعات فقهی، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با موضوعات حکمرانی دینی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با موضوعات سیاسی، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با موضوعات اقتصادی، دانشگاه باقرالعلوم(ع) با موضوعات فرهنگی و اجتماعی، ستادهای راهبری حوزه های علمیه با موضوعات تولیدی و زیر بنایی و دانشگاه قم با موضوع معماری و شهرسازی اسلامی برگزار می شود.

در این کنفرانس بین المللی حضرات آیات عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری و محمدعلی مدرسی یزدی استاد عالی حوزه و حجج اسلام والمسلمین حمید پارسانیا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سخنرانی می‌کنند.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول