اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

انعقاد 69 قرارداد واگذاری حق بهره‌برداری در شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه امسال، 69 فقره قرارداد واگذاری حق بهره برداری با مساحت 29 هکتار در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

انعقاد 69 قرارداد واگذاری حق بهره‌برداری در شهرکها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان

علیرضا راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه امسال، 69 فقره قرارداد واگذاری حق بهره برداری با مساحت 29 هکتار در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: بهره‌برداری از 100 واحد صنعتی با اشتغال 562 نفر و سرمایه گذاری 3105 میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال‌جاری بوده است.

این مسئول بیان کرد: 1200میلیارد ریال برای زیرساخت های شهرکها و نواحی صنعتی استان از محل اعتبارات داخلی و استانی هزینه شده است.

وی گفت: اجرای برخی از پروژه‌های زیرساختی فاز عملیاتی  جمعا به میزان  20 هکتار  در نواحی صنعتی زرآباد و بمپور (شبکه آب، شبکه برق فشار متوسط، حفرچاه ،  زیرسازی  و تسطیح اراضی ) در فاز عملیاتی نیز انجام شده است.

راشکی ادامه داد: بزرگترین خط انتقال آب به طول 11 کیلومتر برای ناحیه صنعتی بزمان از محل اعتبارات استانی و داخلی با پیشرفت فیزیکی95  درصد نیز در حال اجرا قرار دارد.

وی گفت: ساخت 8 واحد کارگاهی در شهرک صنعتی زاهدان - کارگاهی با پیشرفت فیزیکی65  درصد  و ساخت  4 واحد کارگاهی در شهرک صنعتی زابل - محمد آباد با پیشرفت فیزیکی  55 درصد در حال انجام است.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول