اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رسانه‌ها تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه را تبیین کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: رسانه‌ها تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه را تبیین کنند.

رسانه‌ها تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه را تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و مسوولان رسانه‌ها در سنندج اظهار کرد: اصحاب جراید نباید نگران رسانه‌هایی که شیطنت و تخریب می‌کنند، باشند چراکه تخریب کار معاند است و جز این نباید انتظاری داشت.

وی افزود: اگر این نشست‌ها و کنار هم بودن‌ها مشکلات را رفع نکند قطعا امکان رفع این مشکلات در جایی دیگر را نخواهیم داشت.

دریایی نقد سازنده را لازمه جامعه‌ دانست و گفت: اگر مسوول نقد نشود قطعا نمی‌تواند در مسیر خدمت  تغییر ایجاد کند البته نقد با تخریب تفاوت دارد، رسانه‌ها با نقد منصفانه مسیر را برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های درست مسوولان در انجام وظایف و پاسخگویی به مطالبات جامعه تسهیل می‌کنند. 

وی اضافه کرد: اگر امروز اداره کل فرهنگ ارشاد با بارش برنامه‌ها می‌درخشد و توانسته به رتبه دون ارتقا پیدا کند حاصل تلاش تک تک اصحابان هنر و رسانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: آمادگی برگزاری نشست با اصحاب رسانه به صورت ماهیانه و حتی هفتگی داریم تا بتوانیم به نتیجه‌ای که باید در حوزه تحقق مطالبات رسانه‌ای برسیم.

وی عنوان کرد: باید در قالب نشست‌ها منشور حرکتی در حوزه رسانه‌ها را تدوین و توزیع آگهی‌ها را براساس این منشورها پیش ببریم.

دریایی گفت: رسانه‌ها پیشران توسعه همه جانبه استان کردستان هستند ارزش قلم شما خبرنگاران بسیار زیاد است اما اگر این قلم صداقت نداشته باشد خروجی نخواهد داشت.

وی اذعان کرد: اصحاب رسانه باید به توقعاتی که دارند دست پیدا کنند اگر می‌خواهیم وضع استان بهتر و پیشرفت خوبی داشته باشد وظیفه داریم نقش‌آفرینی لازم را در عرصه انتخابات داشته باشیم.

وی افزود: باید رسانه‌ها با مشارکت و آگاهی‌بخشی لازم به گونه‌ای عمل کنند که زمینه انتخاب درست فراهم شود و اصلح‌تر از بین نامزدهای مجلس انتخاب شود.

شفیعی مسوول بسیج هنرمندان کردستان نیز در این جلسه با تبریک ارتقای سطح کیفی ارشاد از درجه سه به درجه، گفت: قدر آن رسالت و جایگاه را که داریم بدانیم اثر قلم شما در این ایام کارسازتر از هر نوع سلاح و موشکی است.

وی افزود: تلاش رسانه‌ها و امپراتوری رسانه‌ها در ناامید کردن مردم برای حضور در انتخابات باید تبیین شود و از تمام ظرفیت‌ها برای مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود.

وی عنوان کرد: زیبنده کردستان نیست که میزان مشارکت آن در انتخابات پایین باشد، باید ‌رسانه‌ها با تبیین دستاوردهای نظام و دولت خدمت‌گذار و ضرورت‌های حضور در انتخابات مردم را پای صندوق‌های رای بیاورند.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول