اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری ۱۰ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و آرادان

سرپرست شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار گفت: به مناسبت دهه فجر، ۱۰ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی گرمسار، ایوانکی و آرادان با مجموع اعتباری به مبلغ ۲۳۱ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری ۱۰ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و آرادان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، محمدتقی سلطانی، سرپرست شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، ۱۰ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی گرمسار، ایوانکی و آرادان با مجموع اعتباری به مبلغ ۲۳۱ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی افزود: عملیات خاکی و جدول‌گذاری توسعه کارگاهی ۱۲/۹ هکتاری با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، منبع بتنی ۲ هزار مترمکعبی به مبلغ ۶۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال و اجرای شبکه آب در فاز ۴۷ هکتاری با هزینه ۳۹ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح در شهرک صنعتی گرمسار است.

سرپرست شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار تصریح کرد: عملیات خاکی در فاز توسعه، تهیه، حمل و نصب ۶۵ تیر روشنایی و تهیه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در شهرک گرمسار از دیگر پروژه‌هایی هستند که در ایام دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

سلطانی ادامه داد: نصب لوله‌های هوادهی خط ۲ تصفیه‌خانه، تهیه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی و حفاری و لوله‌گذاری چاه به طول ۳۰ متر در شهرک صنعتی ایوانکی در این ایام افتتاح می‌شود.

سرپرست شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه گرمسار گفت: تکمیل ساختمان نگهبانی ناحیه صنعتی یاتری به مبلغ بیش از سه میلیارد ریال در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول