اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اتصال بیش از هزار و 400 متقاضی به سایت قنوات قم

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قم گفت: در مرحله اول قرعه کشی اتصال متقاضیان مسکن به سایت قنوات، هزار و 410 نفر به‌ قید قرعه انتخاب و وضعیت پروفایلشان به افتتاح حساب تغییر می‌کند.

اتصال بیش از هزار و 400 متقاضی به سایت قنوات قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهران اسدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سایت نهضت ملی مسکن اسلام‌آباد قنوات واقع در هفت کیلومتری شهر قم، مابین مبارک‌آباد و شهر قنوات قرار دارد و مساحت آن  پهنه 545 هکتاری است.

وی افزود: در این سایت بالغ بر 7 هزار و 200 قطعه زمین مسکونی برای ساخت مسکن طراحی شده است و واحدهای مسکونی به مرور به‌صورت ساخت اسکلت و سفت‌کاری و یا واگذاری زمین انفرادی به متقاضیان تخصیص می‌شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قمتوضیح داد: قطعات زمین‌های سایت اسلام‌آباد قنوات به‌صورت یک طبقه حیاط دار 200 متری طراحی شده است.

اسدی گفت: در مرحله اول قرعه کشی برای انتخاب افراد، هزار و 410 متقاضی از بین 25 هزار متقاضی انتخاب می‌شوند و تا ۱۰ روز آتی پیامک واریز وجه آورده اولیه برای آن‌ها ارسال می‌شود.

وی اظهار کرد: ساخت این واحدها به‌صورت تدریجی و اسکلت و سفت‌کاری شده تحویل متقاضی می‌شود.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم در پایان در خصوص واگذاری اراضی طرح جوانی جمعیت در این سایت گفت: در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعداد بیش از 750 متقاضی تایید اولیه و نهایی در سامانه وجود دارد که شهر محل درخواست خود را قنوات انتخاب کرده اند که مقدمات واگذاری اراضی برای تخصیص در دست اقدام است.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول