اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کشف ۱۵۳ کیلو تریاک دفن شده به‌همراه یک قبضه سلاح و مهمات در کهنوج

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج ۱۵۳کیلو تریاک دفن شده و یک قبضه سلاح جنگی در یک منزل روستایی کشف شد.

کشف ۱۵۳ کیلو تریاک دفن شده به‌همراه یک قبضه سلاح و مهمات در کهنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، علیرضا امیری گفت: کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر کهنوج با اشراف اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی متوجه شدند قاچاقچیان یک محموله موادمخدر را به یکی از نقاط روستایی شهر کهنوج انتقال داده و قصد دارند آن را به مناطق مرکزی کشور منتقل کنند.

 وی بیان داشت: در این رابطه ماموران با همکاری یگان امداد و هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه محل اختفاء مواد را که در یک منزل بود شناسایی و در بازرسی از آن ۱۵۳ کیلو تریاک دفن شده زیر زمین به همراه یک قبضه سلاح جنگی و مهمات را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهنوج با بیان اینکه اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سایر قاچاقچیان و افراد مرتبط با این محموله ادامه دارد، اظهار داشت: مقابله با پدیده شوم موادمخدر نیازمند همکاری همگان با پلیس است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول