اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کولاک برف و مه آلودگی در گردنه هیراب

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در گردنه هیراب به دلیل وجود بارش سنگین برف شاهد مه آلودگی و کولاک برف هستیم به طوری که تردد به کندی و با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

کولاک برف و مه آلودگی در گردنه هیراب

مرتضی شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: تا ساعتی قبل همه محورهای مواصلاتی با وجود بارش سنگین برف و باران باز و تردد در آنها برقرار است.

وی بیان کرد: در گردنه هیراب به دلیل وجود بارش سنگین برف شاهد مه آلودگی و کولاک برف هستیم به طوری که تردد به کندی و با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تاکید کرد: با توجه به بارش سنگین برف شهروندان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

به گفته شیروانی هم اکنون در محورهای نورآباد به سمت نهاوند، بروجرد- اراک و ارتفاعات الیگودرز به ویژه گردنه‌های گله بادوش و مور زرین شاهد بارش سنگین برف هستیم.

وی گفت: در محورهای کوهدشت، پل‌دختر و رومشکان هم بارش باران داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در خصوص عدم حضور عوامل راهداری در محور خرم‌آباد- پل زال و یا آزاد راه خرم‌آباد- بروجرد، توضیح داد: این محورها مدیریت جدایی دارند و عوامل راهداری مربوط به خود محور هستند، اما مواقع ضروری و بحرانی اداره کل راهداری استان به کمک آنها می‌رود.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول