اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

برگزاری نمایشگاه «بنویس فلسطین» با عنوان مظلومیت غزه در کرمانشاه

معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه کاریکاتور، عکس و پوستر با موضوع غزه در استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه «بنویس فلسطین» با عنوان مظلومیت غزه در کرمانشاه

کیوان ماه‌ور، معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه کاریکاتور، عکس و پوستر با موضوع غزه در استان خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه تجسمی «بنویس فلسطین با محوریت آثار هنرمندان کاریکاتوریست، عکاس و گرافیست با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه، در سه مکان مختلف شهر کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی افزود: نمایشگاه بنویس فلسطین مشتمل بر ۹۰ تابلوی نمایشگاهی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ است که وضعیت جاری ساکنان باریکه‌ غزه و مظلومیت مردم این منطقه و همچنین نمایش توانمندی‌های مقاومت فلسطین با زبان هنر را نشان می‌دهد.


*برگزاری نمایشگاه «بنویس فلسطین» با عنوان مظلومیت غزه در کرمانشاه


معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پردیس شهید رجایی (دانشگاه فرهنگیان دختران)، مسجد عمادالدوله (بازار زرگرها)، مسجد آل‌آقا (چهارراه جوانشیر) از جمله مکان‌هایی هستند که نمایشگاه در آن برپاشده است و شهید صدوقی (دانشگاه فرهنگیان دختران)، اداره‌کل آموزش‌وپرورش نیز در مراحل بعدی میزبان آثار هنرمندان خواهند بود.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول