اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای 15 پروژه بازآفرینی شهری در بافت فرسوده شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: در راستای اجرای آیین‌نامه پروژه‌های بازآفرینی شهری در فاز اول 15 پروژه با 800 میلیارد تومان اعتبار مصوب و اجرا می‌شود.

اجرای 15 پروژه بازآفرینی شهری در بافت فرسوده شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین واحدیان گفت: در هسته مرکزی شهرکرد ۷۰ هکتار و در ناحیه غرب نیز ۴۳۰ هکتار بافت فرسوده وجود دارد.

شهردار شهرکرد افزود: بعضی از بافت‌های فرسوده به بافت تاریخی گره‌ خورده‌اند و یکی از رسالت‌های دستگاه‌های متولی و شهرداری احیای این بافت‌ها است که در این راستا شهرداری شهرکرد اقداماتی را انجام داده است.

وی بیان کرد: مسیر فرهنگی ـ تاریخی و گردشگری در بافت قدیم شهرکرد به طول چهار کیلومتر در حال تکمیل است که از سال گذشته تا کنون حدود ۲۰ میلیارد تومان در این مسیر هزینه شده است.

واحدیان خاطرنشان کرد: طرح پیاده‌روسازی خیابان ملت نیز توسط مشاور در حال تدوین است که این مسیر به یک پاتوق فرهنگی تبدیل شود و تا پایان امسال طرح مطالعاتی انجام و در سال آینده طرح عملیاتی آن اجرا می‌شود.

وی گفت: در راستای اجرای آیین‌نامه پروژه‌های بازآفرینی شهری در فاز اول ۱۵ پروژه با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب و اجرا می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول