اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتقال 120 معتاد متجاهر شهریاری به کمپ

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از جمع‌آوری و انتقال 120 معتاد متجاهر این شهر به مرکز ترک اعتیاد خبر داد.

انتقال 120 معتاد متجاهر شهریاری به کمپ

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار کرد: در اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری‌های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع‌آوری معتادین متجاهر و پرخطر در شهرستان شهریار اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق معتادان متجاهر و کارتن‌خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند، آن‌ها را جمع‌آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: در اجرای این طرح در شبانه روز گذشته تعداد 120 معتاد متجاهر و کارتن خواب را از سطح شهرستان شهریار جمع‌آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال دادند.

سرهنگ پیمان فتاحی خاطرنشان کرد: پلیس شهریار با ادامه این طرح‌ها با هدف بهبود وضعیت معتادان متجاهر با تمام توان پیگیر و آماده خدمت‌گذاری به مردم می‌باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول