اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

لزوم حمایت از برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اعتکاف در قم

استاندار قم بر تقویت و حمایت از برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم معنوی اعتکاف تأکید کرد و گفت: در حال تلاش هستیم تا بتوانیم سال آینده شاهد حضور پرشورتر و دو برابری معتکفین در استان قم باشیم.

لزوم حمایت از برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اعتکاف در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمد آقامیری در حاشیه حضور در جمع معتکفین مسجد امام حسن عسکری(ع) قم گفت: مراسم اعتکاف یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مراسمات فرهنگی و معنوی در کشور است که در ماه مبارک رجب برپا می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: یکی از خصوصیات این ماه، نزدیک شدن و آماده شدن برای عبادت در ماه مبارک رمضان است و با استفاده از این ماه مردم خودشان را آماده ماه مهمانی خدای متعال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر متقاضیان و شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف جوانان و نوجوانان هستند، افزود: حلقه‌های معرفتی، دینی و فرهنگی که برای جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف برنامه‌ریزی‌شده، بسیار ارزشمند است.

آقامیری بر تقویت و حمایت از برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم معنوی اعتکاف تأکید کرد و گفت: در حال تلاش هستیم تا بتوانیم سال آینده شاهد حضور پرشورتر و دو برابری معتکفین در استان قم باشیم.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول