اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تجلیل از سربازِ «تنها در میدان» تبریزی+ فیلم

مهدی عبادی سرباز راهور( سرباز تنها) در میدان مورد تشویق فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

تجلیل از سربازِ «تنها در میدان» تبریزی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، چهارشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۲ و پس از بارش سنگین برف و گرفتار شدن مردم تبریز در ترافیک و یخبندان های سطح این شهر بود که فیلمی توسط یک شهروند تبریزی در فضای مجازی با عنوان «تنها در میدان» منتشر شد که یک سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی را نشان می داد که به تنهایی و بادست خالی به کمک ماشین های گرفتار مانده در برف و یخبندان خیابانی در تبریز رفته بود. 

این فیلم از آنجایی بسیار دیده شد که درست در شرایطی که خبری از بسیاری از دستگاه ها و مجموعه های خدمات رسان در آن شرایط بحرانی نبود، یک سرباز وظیفه بیش از وظایف محوله و با تعصبی دیدنی و به تنهایی به کمک همنوعان خود شتافته بود، بدون آنکه چشم داشتی از کسی داشته باشد. 

حالا خبر رسیده سرباز تنها در میدان مورد تشویق فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی قرار گرفته و سردار علی محمدی با ۱۵ روز مرخصی تشویقی و حواله سفر زیارتی مشهد مقدس و پاداش نقدی از اقدام شایسته مهدی عبادی سرباز فداکار راهور تبریز  تقدیر کرد.

 

 

پایان پیام/60036
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول