اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

تردد در تمامی راه‌های استان البرز جریان دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در حال حاضر به جز محور جدید هشتگرد- طالقان و محور شمشک- دیزین تمامی محورهای مواصلاتی البرز باز است و تردد خودرو در آنها جریان دارد.

تردد در تمامی راه‌های استان البرز جریان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش سراسری برف در محور کرج- چالوس و طالقان هستیم.

وی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها، از رانندگان درخواست می‌شود در زمان عبور از محورهای کوهستانی البرز زنجیر چرخ و وسایل ایمنی را فراموش نکنند.

این مقام مسؤول توضیح داد: از مردم هم درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند تا خللی در تردد خودروها ایجاد نشود و از حوادث احتمالی هم پیشگیری شود.

زندی‌فر با اشاره به وضعیت سایر محورهای کوهستانی البرز توضیح داد: محور جدید هشتگرد- طالقان و شمشک- دیزین هم به علت بارش برف همچنان مسدود است.

این مقام مسؤول با اشاره به وضعیت سایر محورهای استان هم گفت: در محور کرج- قزوین و کرج- تهران هم شاهد بارش باران هستیم که باعث کندی تردد خودروها شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز اضافه کرد: در حال حاضر در آزادراه تهران- کرج- قزوین در محدوده مهرویلا تا مهرشهر ترافیک نیمه‌سنگین است و در آزاد راه قزوین- کرج- تهران هم در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی تصریح کرد: در محور برغان هم مه غلیظ گزارش شده که این امر باعث کاهش دید رانندگان و کندی تردد خودروها شده است.

زندی‌فر گفت: در حال حاضر به جز دو مسیر اعلام شده تمامی محورهای مواصلاتی البرز باز است و تردد خودروها در آنها جریان دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول