اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

استمرار شرایط ناپایدار آب و هوایی در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از استمرار شرایط ناپایدار آب و هوایی در استان تا پایان هفته خبر داد.

استمرار شرایط ناپایدار آب و هوایی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، بهروز مرادپور ظهر امروز در تحلیل شرایط جوی لرستان به خبرنگاران گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی طی امروز برای همه نقاط استان با شدت و ضعف بارش باران و گاهی رعد و برق، در نواحی سردسیر، ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی بارش برف پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای فردا (یکشنبه) بارش‌ها در اغلب نقاط پراکنده و در مناطق سردسیر و ارتفاعات رگبار برف را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بیان داشت: این شرایط ناپایدار مخاطراتی همچون لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر، کولاک برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی، انسداد راه‌های روستایی و شهری، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی را به همراه دارد.

مرادپور با بیان اینکه هوای استان طی روز دوشنبه و صبح سه شنبه نسبتا پایدار است، گفت: اما از اواسط روز سه شنبه سامانه بارشی دیگری به جو استان وارد خواهد شد که برای سه شنبه شب و طی روز چهارشنبه علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت وزش باد،رگبار باران گاهی رعد و برق و برای مناطق سردسیر و ارتفاعات رگبار برف را انتظار داریم.

وی اظهار کرد: از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دماهای شبانه به طور محسوس کاهش می‌یابند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول