اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حضور کاروان ۴۰ نفره قاریان کشوری در کردستان

مسوول کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان کردستان گفت: کاروان قرآنی برنامه محفل شامل۴۰ نفر از قاریان کشوری همزمان با ایام الله دهه فجر در استان حضور پیدا می‌کنند.

حضور کاروان ۴۰ نفره قاریان کشوری در کردستان

حجت‌الاسلام محمد کاروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با دعوت و پشتیبانی سپاه بیت‌المقدس کردستان در ایام الله دهه فجر، کردستان میزبان کاروان ۴۰ نفره از قاریان برنامه قرآنی محفل در استان خواهیم بود.

به گفته وی، براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط کمیته قرآنی دهه فجر استان این کاروان به مدت پنج روز مهمان استان خواهند بود.

مسئول کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان کردستان اضافه کرد: این کاروان با حضور این کاروان در شهرستان‌های قروه، سنندج، مریوان، سقز و بانه در هر شهرستان یک محفل بزرگ قرآنی برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری پنج کارگاه آموزشی قرآن کریم با حضور کاروان قرآنی برنامه محفل در هر شهرستان خبر داد و گفت: کارگاهای آموزشی صوت، لحن، تجوید، حفظ و سبک زندگی اسلامی در تمام این شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مسئول کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان کردستان گفت: در بین این قاریان کشوری چندین دکتر متخصص و فوق تخصص حضور دارند که در خلال برگزاری این برنامه به طبابت و ویزیت مردم می‌پردازند.

گفتنی است؛ حضور در مراز شهدا، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌های کاروان قرآنی است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول