اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

هفتاد و سومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور 10 بهمن ماه برگزار می‌شود

هفتاد و سومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور 10 تا 13 بهمن ماه برگزار می‌شود.

هفتاد و سومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌های کشور 10 بهمن ماه برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، هفتاد و سومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به مدت سه روز از ۱۰ تا ۱۳ بهمن ماه با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان و بیش از ۱۱۰ معاون دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی  سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شهید با هنر کرمان برگزار می‌شود.

اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان درباره این نشست گفت: هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه شهید با هنر کرمان برگزار می شود و معاونان دانشجویی با شرکت در این نشست می‌توانند با ارائه دیدگاه‌های خود در راستای اعتلای دانشگاه‌ها و حل مسائل دانشجویان گام بردارند.

وی گفت: این نشست با مباحثی همچون وام دانشجویی ، آیین‌نامه و شیوه‌نامه انضباطی، خوابگاه‌ها و تغذیه دانشجویان، سبد بورس‌های دانشجویی،  فرصت‌های دیپلماسی علمی و دانشجویان بین‌المللی، شورای ورزش، منشاء تحول ورزش دانشگاه‌ها، پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور برگزار می‌شود.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: همچنین در این نشست درباره دومین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی، الزامات و راهکارهای پیشنهادی ارتقای سلامت جسمانی، تبیین فرایندهای مربوط به رویدادهای جدید از جمله دانشجویان سرآمد دانشگاه و المپیاد ورزش‌های فناورانه و طرح همیار دانشجو، ارائه شاخص‌های ارزیابی معاونان دانشجویی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول