اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

میز دانشجو| نکات مهم برای درخواست مجوز انتخاب واحد دانشگاه آزاد

سایت آموزشیار دانشگاه آزاد برای ثبت درخواست مجوز انتخاب واحد ترم بهمن ماه فعال شده و دانشجویان می‌توانند نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.

میز دانشجو| نکات مهم برای درخواست مجوز انتخاب واحد دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مجوز انتخاب واحد ترم بهمن دانشگاه آزاد اسلامی فعال شده است. دانشجویانی که تمایل به ثبت‌نام ترم بهمن دارند، باید حتما درخواست مجوز انتخاب واحد ثبت کنند.

نکات مهم

دانشجویان دقت داشته باشید اگر درخواست مجوز انتخاب واحد بدهید، بلافاصله پس از تایید درخواست، سیستم پیش‌پرداخت شهریه‌ انتخاب واحد را در تراز مالی دانشجو اعمال می‌کند و دانشجو بدهکار می‌شود. در این صورت نمی‌توانید نمرات خود را تا زمان پرداخت شهریه مشاهده کنید. 

توصیه می‌شود فقط در صورتی که می‌خواهید پس از ثبت درخواست مجوز، اقدام به پرداخت شهریه کنید، درخواست مجوز را ثبت کرده و شهریه را پرداخت کنید تا برای دیدن نمرات به مشکل نخورید.

اگر درحال حاضر مایل به پرداخت شهریه‌ نیستید، می‌توانید مطابق زمان‌بندی انتخاب واحد، تا روز انتخاب واحد خود صبر کنید و درخواست مجوز انتخاب واحد را ثبت نکنید تا بتوانید نمرات ترم قبلی خود را مشاهده کنید.

همچنین با توجه به اینکه سایت آموزشیار برای ثبت درخواست مجوز انتخاب واحد ترم بهمن فعال شده، بهتر است تا زمان پایداری سایت پرداختی نداشته باشید و از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید، برای ثبت مجوز انتخاب واحد و پرداخت شهریه هم تا روز انتخاب واحد و حتی حین انتخاب واحد فرصت دارید بنابراین عجله نکنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول