اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انتخاب مسؤولانی قوی با شرکت در انتخابات محقق می‌شود

مسؤول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران گفت: با شرکت در انتخابات می‌توانیم مسؤولانی قوی به‌خصوص در شرایط جنگ اقتصادی انتخاب و معرفی کنیم.

انتخاب مسؤولانی قوی با شرکت در انتخابات محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مجیدرضا شعبانی صبح امروز در برنامه مجله صبحگاهی صدای طبرستان در پاسخ به این سوال که تاثیر حضور رای اولی‌ها و جوانان در انتخابات چیست، اظهار کرد: خلقت خداوند در مسیر زندگی انسان بر پایه انتخاب و اختیار است، همه ما می‌توانیم مسیرهایی که در پیش رویمان قرار دارد درست انتخاب کنیم و یا برعکس.

وی افزود: حال که در آستانه ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی که به فرمان امام براساس رای مردم برای اینکه نوع حکومت و قانون اساسی مشخص شود، پیروز شد، به ما فرصتی برای انتخاب داده شده است، باید از آن بهره ببریم.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران تاکید کرد: ما برای انتخاب در روزمرگی‌ها تحقیقاتی انجام می‌دهیم که آیا انتخاب درست است، پس انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش رو که در همه زندگی ما موثر و قانون اسلامی را تدوین می‌کند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران تاکید کرد: حال که جمهوری اسلامی به ما حق رای داد بیاییم خودمان را عرضه کرده و در این عرصه نقش‌آفرینی کنیم، انتخاب حق ماست البته نه هر انتخابی البته ما وکیل نیاز داریم اما نه هر وکیلی.

وی ضمن تبریک به رای اولی‌ها، گفت: چون بار اولی است که انتخاب می‌کنند یعنی به نوعی خودشان را مهک می‌زنند.

شعبانی یادآور شد: ما مازندرانی‌ها در دوران جبهه و جنگ لشکر ۲۵ کربلا را داشتیم که شهدایش قوی و خط‌شکن بودند ما هم باید مسوولانی قوی به‌خصوص در جنگ اقتصادی امروز، جنگ‌های چندبعدی و شناختی را در این عرصه‌ها معرفی کنیم‌.

وی تاکید کرد: باید بگوییم اگر می‌خواهید ما را بشناسید مسؤولان ما را بشناسید، اینها در میدان نبرد و قانون‌گذاری همچون دوران دفاع مقدس از کیان و آبروی ما خوب دفاع می‌کنند و می‌توانیم بگوییم که نمایندگان خوبی در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول