اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه سمنان: حضور پرشور در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان می‌شود

امام جمعه سمنان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور پرشور در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

امام جمعه سمنان: حضور پرشور در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر اقامه شد، با اشاره به در پیش بودن 2 انتخابات مهم و حساس مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه اظهار کرد:

حضور پرشور و قوی همه مردم در انتخابات پیش‌رو یکی از ضرورت‌های جدی است که باید امروز به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: حضور در این انتخابات سبب ایجاد تحول در اداره امور کشور می‌شود و در عین حال، ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب را به همراه خواهد داشت و از این‌رو، بسیار مهم است که به آن توجه شود.

امام جمعه سمنان با تأکید بر لزوم تقویت انسجام و وحدت داخلی اظهار کرد: حضور پرشور مردم کشورمان در 2 انتخابات پیش‌رو، وحدت و انسجام ملی را تقویت می‌کند و این امر امروز باید بیش از همیشه مورد توجه قرار گیرد.

مطیعی با بیان اینکه در روزهای اخیر عده‌ای وارد میدان شده‌اند تا مردم را از مشارکت در انتخابات مأیوس کنند، گفت: مردم بابصیرت و هوشیار ایران اسلامی هرگز به سخنان ناامیدکننده برخی از این افراد که سعی دارند تا انتخابات را کمرنگ کنند، توجهی نخواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به موضع‌گیری‌های اخیر یکی از چهره‌های سیاسی که گفته بود مردم باید در انتخابات شرکت کنند و رأی اعتراضی بدهند، این قبیل سخنان را نیز در ادامه سیاست‌های تحریم انتخابات ارزیابی کرد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: مردم به این سخنان گوش نخواهند داد؛ چراکه می‌دانند این قبیل حرف‌ها نیز در ادامه همان سیاست‌های تحریم انتخابات تلقی می‌شود که برخی‌ها از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار داده‌اند.

مطیعی گفت: برخی امروز می‌گویند مردم از صندوق‌های رأی عبور کرده‌اند و این سخنان نیز در حقیقت آدرس غلط دادن است و مردم چنین نظری ندارند.

وی خطاب به افرادی که می‌گویند مردم از صندوق‌های رأی عبور کرده‌اند، گفت: این برداشت و تلقی اشتباه شماست که به مردم القا می‌کنید؛ اتفاقاً مردم بسیار استوار و متحد در میدان ایستاده‌اند و این شما هستید که در میانه راه کم آورده‌اید.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که در مقاطع حساس به میدان می‌آیند و از نظام اسلامی حمایت می‌کنند، افزود: مردم کشورمان همواره از انقلاب و نظام اسلامی خود حمایت کردند و این حمایت را بار دیگر در انتخابات اسفندماه نشان خواهند داد.

پایان پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول