اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

همه وظیفه داریم یکدیگر را به حضور در انتخابات توصیه کنیم

امام جمعه بجنورد گفت: رسانه‌ها، فعالین فضای مجازی، معلمین، دانش آموزان، خانواده‌ها و همه یکدیگر را توصیه به حضور و مشارکت در انتخابات کنند.

همه وظیفه داریم یکدیگر را به حضور در انتخابات توصیه کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد در خطبه‌های ظهر امروز این شهرستان، اظهار کرد: هر جمعیت گروه و امتی با امامشان شناخته می‌شوند، ما و شما نیز با امام امتمان که امام علی علیه‌السلام است، شناخته می‌شویم.

وی گفت: پیامبر اکرم (ص) امام علی را پدر امت خواند و در جای دیگر امام علی علیه‌السلام را معیار حق و باطل دانستند، در جایی امام علی علیه السلام معیار شناخت مومن و منافق خوانده شده و در جایی دیگر علی علیه السلام همه ایمان دانسته شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: نظام دینی و اسلامی اگر قوی باشد می‌تواند بستر را برای بسیاری از معروف‌ها مهیا کند.

وی بیان داشت: اعتکاف، نماز جمعه، هیئات مذهبی و امثال این‌ها موضوعاتی هستند که به برکت نظام انقلاب اسلامی شکل گرفته‌اند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: رشد ۳۶۷ درصدی حضور دانش آموزان در اعتکاف نیز از جمله مواردی است که نظام انقلاب اسلامی بستر آن را مهیا کرده است.

وی گفت: امروز تقویت این نظام به انتخابات است، انتخابات پرشور و پرحرارت و با مشارکت همه مردم باعث تقویت معروف الهی خواهد شد.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: رسانه‌ها، فعالین فضای مجازی، معلمین، دانش آموزان، خانواده‌ها و همه در این امر که یکدیگر را توصیه به حضور و مشارکت در انتخابات کنند وظیفه دارند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: نماز جمعه محل ارتباط گرفتن مردم با امام جمعه است و امام جمعه نیز باید موضوعات روز را برای مردم تشریح کند.

وی گفت: مردم گاهی از مسئولین گلایه‌مند هستند که سعی می‌کنند از زبان تریبون نماز جمعه نقد و نظرات خود را به گوش مسئولین برسانند و مسئولین نیز باید در این خصوص گوش شنوایی داشته باشند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول