اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستور قضائی پیگیری گازگرفتگی معتکفان فرومد و کلاته‌خیج صادر شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان دستور پیگیری علت گازگرفتگی معتکفان مناطق فرومد و کلاته‌خیج را به مسؤولان قضائی میامی و بسطام صادر کرد.

دستور قضائی پیگیری گازگرفتگی معتکفان فرومد و کلاته‌خیج صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی گازگرفتگی تعدادی از معتکفان مناطق فرومد و کلاته‌خیج در روز گذشته در تماس تلفنی، مسؤولان قضائی مربوطه را مکلف کرد تا علت وقوع این حوادث را بررسی و از تکرار این قبیل اتفاقات جلوگیری کنند.

عبداللهی گفت: تعدادی از معتکفان در مساجد صاحب‌الزمان (ع) روستای فرومد و مسجد جامع شهر کلاته‌خیج دچار گازگرفتگی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: مسؤولان قضائی میامی و بسطام مکلف شدند تا با بازدید از محل، علت وقوع این حوادث را پیگیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تأکید کرد: دادستان‌های عمومی و انقلاب و رؤسای دادگاه‌های عمومی بخش سراسر استان سمنان موظف هستند تا ایمنی اماکن برگزاری مراسم اعتکاف را پیگیری کرده و ضرورت حفظ ایمنی معتکفان را مورد توجه قرار دهند.

عبداللهی گفت: با مقصران این حوادث نیز برابر موازین قانونی برخورد خواهد شد.

به گزارش فارس؛ روز پنجم بهمن‌ماه، تعدادی از معتکفان در مساجد صاحب‌الزمان (عج) و جامع مناطق فرومد و کلاته‌خیج دچار گازگرفتگی شدند.

به‌سرعت ۱۹ نفر که دارای شرایط نامطلوب بودند با کمک اهالی و به‌وسیله اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند و در حال درمان هستند و حال عمومی بقیه مسموم شدگان رضایت‌بخش است.

پایان پیام/74001/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول