اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۷ داوطلب دیگرِ انتخابات مجلس در استان مرکزی تأیید صلاحیت شدند

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با اشاره به ابلاغ نتایج جدید بررسی اعتراض برخی داوطلبان انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان گفت: ۷ داوطلب دیگرِ انتخابات مجلس در استان مرکزی تأیید صلاحیت شدند

۷ داوطلب دیگرِ انتخابات مجلس در استان مرکزی تأیید صلاحیت شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری با اشاره به ابلاغ نتایج جدید بررسی اعتراض برخی داوطلبان انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان، اظهار کرد: بر این اساس در استان مرکزی ۷ داوطلب دیگر تأیید صلاحیت گرفتند و جمع نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون به ۳۳۷ نفر رسیده است البته بررسی‌ها تا بیستم بهمن ماه ادامه خواهد داشت و احتمال افزایش و کاهش این آمار وجود دارد.

نظری اضافه کرد: بر اساس اعلام شورای نگهبان در این مرحله در حوزه‌ انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان ۲ نفر، در حوزه تفرش، آشتیان و فراهان ۲ نفر، در حوزه شازند ۲ نفر و در حوزه خمین یک نفر به جمع نامزدها اضافه شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی همچنین با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: از مجموع ۱۰ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه استان مرکزی، صلاحیت 4 نفر تأیید شد.

نظری افزود: داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در صورت اعتراض، بر اساس قانون می‌توانند از روز ۶ تا ۸ بهمن ماه به مدت سه روز اعتراض خود را اعلام و شورای نگهبان نیز از ۹ تا ۱۸ بهمن ماه به اعتراضات رسیدگی خواهد کرد.

گفتنی است در مرحله نخست اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص بررسی اعتراض داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز ۲۴ داوطلب از ۶ حوزه انتخابیه استان مرکزی تأیید صلاحیت گرفته بودند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول