اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واگذاری هزار و ۹۳۶ قطعه زمین در پیرامون مشهد برای ساخت نهضت ملی مسکن

فرماندار مشهد گفت: مقرر شده است چهار هزار قطعه زمین در مرحله نخست در مناطق روستایی و پیرامونی کلانشهر مشهد بین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن واگذار شود که تاکنون هزار و ۹۳۶ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده است.

واگذاری هزار و ۹۳۶ قطعه زمین در پیرامون مشهد برای ساخت نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن داوری در آئین قرعه کشی ۱۴۶ قطعه زمین در سه روستای "امرغان، رضویه و فریزی" در بخش مرکزی مشهد اظهار کرد: هزار و ۹۳۶ قطعه زمین برای ساخت همین تعداد منزل مسکونی در شهر مُلک آباد و روستاهای "شترک، کشف و کنه بیست" طی پنج هفته گذشته واگذار شده است و در ادامه نیز این روند پیگیری می شود.

وی ادامه داد: پیگیر هستیم این زمین ها با عدالت بین مردم تقسیم شود و دقت نظر داریم تا از هر نوع سوء استفاده در توزیع این زمین ها جلوگیری شود.

فرماندار مشهد با اشاره به قرعه کشی زمین های امروز جمعه گفت: ۱۴۶ قطعه زمین در سه روستای یاد شده قرعه کشی شده است که هر کدام برای ساخت ۲ واحد مسکونی به کار می رود و با پیگیری های صورت گرفته پروانه ساختمانی این واحدها ظرف مدت ۱۴ روز صادر می شود.

داوری افزود: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام کم بهره با بازپرداخت ۲۰ ساله به مقتضایان داده می شود و پول آماده سازی نیز پس از پرداخت این تسهیلات، از متقاضیان دریافت می شود.

وی اضافه کرد: هر نوع نقل و انتقال این زمین ها با قولنامه تخلف است و زمین ها پس گرفته خواهد شد و اگر مالک کار ساخت را آغاز نکند علاوه بر این که از دریافت زمین دوباره محروم می شود زمین نیز از وی گرفته می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول