اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بیان صحیح دستاوردهای انقلاب از جنبه‌های اصلی جهاد تبیین است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و هم‌چنین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، باید با بیان صحیح دستاوردهای نظام، در صدد امیدآفرینی و افزایش مشارکت مردم بر آمد.

بیان صحیح دستاوردهای انقلاب از جنبه‌های اصلی جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل‌احمد سلامی در همایش "جهاد تبیین، طرح شهید آرمان علی‌وردی" که با موضوع انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین، از مهم‌ترین کلیدواژگانی است که در رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار برده شده است و مسئولان و کارگزاران نظام وظیفه‌ی خطیری بر عهده دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان افزود: ایام باقیمانده تا پایان سال، برای کشور روزهای مهم و حساسی محسوب می‌شود، چرا که دشمنان این مرز و بوم تمام تلاش خود را برای سیاه نمایی و تخریب دستاوردها و کاهش مشارکت مردم در برنامه های دهه فجر و انتخابات پیش رو از طریق ارائه روایت وارونه و دروغ با استفاده از رسانه های معاند و فضای مجازی بکار می‌گیرند.

این مسؤول یادآور شد: بیان صحیح و درست دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و تلاش هایی که برای سازندگی و آبادانی کشور در دوران پس از بهمن ۱۳۵۷ در نقطه به نقطه آن شده است، اهداف دشمنان را بی اثر خواهد کرد.

سلامی گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم محور همه عرصه ها بوده اند و انتخابات پیش رو، جلوه ی دیگری از مردم سالاری در ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان همواره در دوره های مختلف، از استان های با مشارکت بالا در انتخابات بوده است و این موضوع نشان از وفاداری، نجابت و درک درست مردمان این دیار نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسائل پیرامون آن دارد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول