اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مراسم‌اعتکاف در۷۵ مسجد شهرستان نیشابور برگزار می شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۷۵ مسجد در شهرهای اقماری، مراکز بخش‌ها و روستاهای نیشابور برگزار می شود.

مراسم‌اعتکاف در۷۵ مسجد شهرستان نیشابور برگزار می شود

حجت‌الاسلام عبدالرحمن یداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: ۹۰۰ خواهر و ۴۰۰ برادر در مسجد جامع، ۱۴۰ خواهر و ۶۰ برادر در مسجد نبی‌اکرم، همچنین در مسجد الهادی ۵۰ خواهر و ۳۰ برادر و در مسجدامیرالمومنین  ویژه خواهران حدود ۱۵۰ خواهر برای شرکت در مراسم اعتکاف ثبت‌نام کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور افزود: در مسجد محمدبن عبدالله ۷۰ برادر و ۱۱۰ خواهر، مسجدامام حسین(ع) شهرک ۹۵ برادر و ۱۳۰ خواهر، مسجد امام حسین(ع) بلوارجهاد ۳۰ برادر و ۵۰ خواهر، ۲۵۰ دختران دانش آموز در مسجد قدس، ۱۵۰ دانش آموز پسر در مسجد چهارده معصوم و نیز ۵۰ خواهر و ۳۰ برادر در مسجد نینوا در مراسم اعتکاف شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در شهرهای اقماری و مراکز بخش‌ها و روستاها با محوریت ائمه جمعه و روحانیون مستقر ۷۵مسجد با جمعیت تقریبی ۳۰۰۰ نفر سنت نبوی اعتکاف را برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام یداللهی بیان کرد: مراسم معنوی اعتکاف در مساجد با حضور مبلغین، مداحان و قاریان و نیز برنامه‌های فرهنگی، دعاهای وارده، محفل انس با قرآن، حلقه‌های معرفتی و بصیرتی،  مرثیه خوانی، گفتمان‌های دینی وجلسات پرسش و پاسخ رفع شبهات برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول