اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تصادف زنجیره‌ای 40 خودرو در زنجان با یک کشته

مدیر کل مدیرت بحران استان زنجان با اشاره به بارش و لغزندگی در محورهای استان گفت: تصادف زنجیره‌ای 30 دستگاه خودرو در آزادراه زنجان به قزوین جان یک نفر از هموطنان را گرفت.

تصادف زنجیره‌ای 40 خودرو در زنجان با یک کشته

عباس بابایی، مدیر کل مدیرت بحران استان زنجان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بارش برف و لغزندگی در محورهای استان اظهار داشت: تصادف زنجیره‌ای 30 تا 40 دستگاه خودرو در آزادراه زنجان به قزوین جان یک نفر از هم‌وطنان را گرفت.

مدیر کل مدیرت بحران استان زنجان با بیان اینکه در این حادثه 15 مصدوم نیز داشته است، افزود: تنها فوتی این حادثه آقای ۳۰ساله بوده است.

وی با بیان اینکه برای 6 کد آمبولانس و یک آمبولانس از هلال‌احمر و همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز از زنجان به صحنه اعزام شد، افزود: سه مصدوم این حادثه به بیمارستان تاکستان، ۹ مصدوم به بیمارستان الغدیر و سه مصدوم دیگر نیز به بیمارستان بوعلی ابهر منتقل شدند.

بابایی با بیان اینکه علت حادثه بارش برف و در پی آن لغزندگی جاده رخ داده است، اظهار داشت:  این حادثه در کیلومتر ۱۰۰ بخش جنوبی آزاده راه زنجان به قزوین به وقوع پیوسته است.

پایان پیام/2308

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول