اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ورزش قهرمانی منجر به شور و نشاط اجتماعی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان عقبه پر از شور و نشاط ورزش‌های آبی از جمله واترپلو در زنجان را یادآور شد و افزود: ورزش در بعد قهرمانی و منطقه‌ای بر رفتار مردم در جامعه تاثیرگذار است و شور و نشاط را موجب می‌شود.

ورزش قهرمانی منجر به شور و نشاط اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان که در سالن ولایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، به جابه‌جایی انجام شده در ریاست هیات اشاره و اظهار کرد: بارها گفته‌ام که هر کس در هیات‌ها مسوولیت قبول کند، باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و وضعیت موجود را ارتقا دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: بسیج امکانات و نیروهای انسانی، هنر بهره‌مندی از ظرفیت‌ها محسوب می‌شود که باید مد نظر روسای هیات‌ها قرار گیرد.
وی با تاکید بر نگاه ویژه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به زنجان به عنوان یکی از پایگاه‌های قهرمانی افزود: زنجان در ورزش‌های آبی همواره حرفی برای گفتن داشته است.
بازرگان عقبه پر از شور و نشاط ورزش‌های آبی از جمله واترپلو در زنجان را یادآور شد و افزود: ورزش در بعد قهرمانی و منطقه‌ای بر رفتار مردم در جامعه تاثیرگذار است و شور و نشاط را موجب می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اعلام آمادگی برای همکاری با هیات و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ادامه داد: هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان جزو چند هیاتی است که امکانات سخت‌افزاری خوبی در اختیار دارد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول