اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خیرین فارس در خرید آمبولانس مشارکت کنند

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به فرسودگی ناوگان اورژانس فارس و ضرورت حضور به موقع آمبولانس در حوادث بر بالین بیماران، از خیرین برای مشارکت و همکاری با مجموعه سلامت برای خرید آمبولانس دعوت کرد.

خیرین فارس در خرید آمبولانس مشارکت کنند

به گزارش خبرگزرای فارس از شیراز، محمدجواد مرادیان با قدردانی از مشارکت خیرین تامین سلامت فارس به پاس همکاری با مجموعه سلامت استان از دهه های پیش تا کنون که فارس را در این زمینه زبانزد ساخته است، اظهار کرد: از جمله مهمترین نیازهای زیرساختی مجموعه سلامت فارس در حال حاضر، توسعه ناوگان اورژانس فارس است که در این زمینه، نیاز فوری به بیش از یکصد دستگاه آمبولانس، احصا شده است.

او با اشاره به اهمیت خدمات اورژانس در نجات جان بیماران و به عنوان پیشانی نظام سلامت، بر ضرورت توسعه زیرساختی در این زمینه تاکید کرد و گفت: با توجه به این نقش کلیدی در روند ارائه خدمات مجموعه سلامت استان و با مشارکت روزانه همکاران مرکز اورژانس فارس، تلاش شده تا با انجام تعمیرات آمبولانس ها، چرخه خدمات ناوگان اورژانس فارس به صورت بی وقفه و شبانه روزی در حرکت باشد، اما توسعه این خدمات، نیازمند گسترش تعداد آمبولانس در سطح استان است.

مرادیان در ادامه با توجه به تصویب حذف پرداخت حقوق ورودی و هزینه گمرکی از آمبولانس های خریداری شده از سوی خیرین، از نیک اندیشان دعوت کرد تا با مشارکت در این اقدام خیرخواهانه، به دفتر مرکزی مجمع خیرین تامین سلامت فارس واقع در طبقه هشتم ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مراجعه کنند.

به گفته رئیس مرکز اورژانس فارس با اعلام مشارکت خیرین در این اقدام نیک اندیشانه و انعقاد تفاهم نامه همکاری، پیگیری های لازم برای خرید آمبولانس از سوی مسوولان دانشگاه انجام می شود.

پایان خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول