اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۲۰ پروژه در کرمان طی دهه فجر

معاون استاندار کرمان گفت: یک‌هزار و ۲۰ پروژه با اعتبار حدود ۱۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در استان کرمان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۲۰ پروژه در کرمان طی دهه فجر

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مصطفی آیت‌الهی‌موسوی بعد از ظهر امروز در ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: یک هزار و ۲۰ پروژه با اعتبار حدود ۱۲ هزار و ۵۰۷ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر در استان کرمان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: ۷۸۷ پروژه با اعتبار ۱۱ هزار و ۸۳۵ میلیارد تومان در دستگاه‌های اجرایی و ۲۳۳ پروژه با اعتبار ۶۷۲ میلیارد تومان در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: ۲۳۸ پروژه از ۵۹۴ پروژه از محل اعتبارات استانی توسط دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد  و اعتبار ۲۵۶ پروژه از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود.

آیت‌اللهی‌موسوی ادامه داد: اعتبار ۸۳ پروژه‌ای که عملیات اجرایی آنها در این ایام آغاز می‌شود هم از محل منابع استانی و ۱۱۰ پروژه دیگر از محل منابع ملی است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۲۹ پروژه بیشترین پروژه از لحاظ تعداد را دارد که در ایام دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و از لحاظ اعتبارات بیشترین مورد به شرکت گاز با یک‌هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان تعلق دارد‌.

وی درباره پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آنها در این ایام آغاز می شود، گفت: بنیاد مسکن در دهه فجر نیز کلنگ بیشترین پروژه‌ها را به زمین خواهد زد و شرکت گاز از لحاظ اعتبار در این زمینه در جایگاه اول قرار دارد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول