اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خبرنگار فارس پای مدیر توزیع برق شهرستان خفر را به خاوران کشاند +فیلم

در پی انتشار مطلب منتشر شده هفته گذشته در خبرگزاری‌ فارس مبنی بر خاموشی های معابر شهر خاوران محمود روستایی مدیر توزیع برق شهرستان خفر به همراه چندتن از کارشناسان از معابر و خیابان های اصلی شهر خاوران بازدید کرد.

خبرنگار فارس پای مدیر توزیع برق شهرستان خفر را به خاوران کشاند +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از خفر، حدود ۲۰ دقیقه بعد از انتشار مطلب "خاوران، شهری که آرامستان آن از کوچه‌هایش روشن‌تر است" با پیگیری های رضایی، نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مدیر توزیع برق شهرستان خفر در تماس تلفنی با خبرنگار فارس از اعزام اکیپ اتفاقات به محل جهت بررسی موضوع خبر داد و گفت: مردم می‌توانند جهت انتقال مشکلات در زمینه برق با سامانه ۱۲۱ تماس بگیرند تا در طول حداکثر ۷ روز کاری به مشکل آنها رسیدگی شود.

روستایی خبرنگاران و مطالبه گران را تضمین کننده پویایی جامعه دانست و افزود: وظیفه ما در قبال مردم پاسخگویی و خدمت است و این دو امر برای تمامی مدیران و کسانی که مسئولیت قبول کرده اند اجتناب‌ناپذیر است.

او اشاره کرد: با بررسی های انجام شده تیم فنی و آگاهی از نوع مشکلات در سیستم های روشنایی شهر خاوران در تلاشیم تا در کمترین زمان ممکن به ایده آل ترین نقطه از روشنایی معابر برسیم.

وی ضمن اشاره به برخورد با مشترک متخلف در مدت اخیر که موجب نوسان در سیستم برق رسانی شده بود از شهروندان‌ خواست:در صورت مشاهده‌ موارد مشابه مراتب را در اسرع وقت با توزیع برق شهرستان در میان بگذارند. 

این مقام مسئول خطاب به شهروندان خاورانی گفت: اگر کوتاهی و قصوری تا کنون از جانب مدیریت توزیع برق شهرستان‌ سر زده در کمال تأسف و ناراحتی آن را می‌پذیریم و در مسیر کم کردن مشکلات مردم توقف نخواهیم کرد.

 

 

گزارش: رامین محمدی

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول