اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توقیف 10 تُن شکر خارج از شبکه توزیع در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف 10 هزار و 200 کیلوگرم شکر فاقد مجوز توزیع به ارزش 3 میلیارد و 273 میلیون ریال خبر داد.

توقیف 10 تُن شکر خارج از شبکه توزیع در زنجان

حسین بدری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: در پی اشراف پیرامونی ماموران مبنی بر حمل کالای قاچاق و فاقد مجوز با یک دستگاه کامیون باری، مراتب در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی اتوبان تبریز- زنجان  کامیون مذکور را رویت کرده و با علائم هشداردهنده متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون مقدار 10 تن و 200  کیلوگرم شکر فاقد مجوز توزیع را کشف کردند.
وی افزود: کارشناسان ارزش این مقدار شکر را  3 میلیارد و 273 میلیون ریال برآورد کردند که در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
بدری خاطر نشان کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه‌زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول