اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۲درصد جمعیت گنبدکاووس تحت‌پوشش کمیته امداد هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس گفت: ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر تحت‌پوشش کمیته امداد گنبدکاووس هستند که ۱۲ درصد جمعیت این شهرستان گنبدکاووس را شامل می‌شود‌.

۱۲درصد جمعیت گنبدکاووس تحت‌پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا کریمیان ظهر امروز در دیدار تعدادی از ایتام به‌مناسبت روز پدر و ولادت حضرت علی(ع) اظهارکرد: تعداد ۱۴ هزارو ۴۲۵ خانوار در قالب ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در شهرستان گنبدکاووس تحت‌پوشش کمیته امداد هستند.

وی تصریح کرد: به لحاظ خانوار ۷.۶درصد و به لحاظ جمعیت ۱۲ درصد از جمعیت شهرستان تحت‌پوشش این نهاد حمایتی هستند.

*بیش از هزار نفر از ایتام و محسنین فاقد حامی هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: چهارهزارو ۲۷۶ نفر حامی استانی، کشوری و حامی کشورهای دیگر از ایتام و محسنین شهرستان حمایت می‌کنند که از این تعداد ۱۱ نفر حامی از دیگر کشورها هستند.

وی ادامه داد: کمیته امداد شهرستان هزارو ۲۸۰ نفر ایتام، محسنین و اکرام را تحت‌پوشش خود قرار داده که از این تعداد ۵۵۰ نفر محسنین و ۷۳۰ نفر ایتام بوده و بیش از هزار نفر از ایتام و محسنین نیز فاقد حامی هستند.

وی بیان کرد: محمد شهرکی یکی از نیکوکاران و حامیان کمیته امداد است که در همه حوزه‌ها یاریگر این نهاد حمایتی بوده و امروز به‌مناسبت سالروز تولد حضرت علی(ع) تعداد ایتام حامی خود را از ۱۵۰ نفر به ۲۰۰ نفر افزایش داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس ابرازکرد: با کمک این نیکوکاری گنبدی و صندوق امداد ولایت، مبلغ دو میلیارد تومان برای پرداخت وام‌های پنج و ۱۰ میلیون تومانی برای مددجویان این نهاد حمایتی فراهم شده و در حال پرداخت است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول