اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع مدت‌دار نهاده‌های دامی در همدان

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع مدت‌دار نهاده‌های دامی در استان خبر داد و گفت: علاوه بر توزیع نقدی، نهاده‌های مورد نیاز دامداری‌ها به صورت مدت‌دار چهار و ۶ ماهه با هدف افزایش تولید گوشت قرمز عرضه می‌شود.

توزیع مدت‌دار نهاده‌های دامی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عادل بصیری ظهر امروز در حاشیه بازدید از دامداری‌های همدان با اشاره به روند رو به رشد احیای واحدهای غیرفعال و نیمه فعال دامداری در سطح استان اظهار کرد: تمرکز سازمان جهاد کشاورزی بر احیای واحدهای نیمه فعال و راکد است.

وی با بیان اینکه افزایش تولید و اشتغال با احیای واحدهای راکد ارتقای بهره‌وری به حساب می‌آید افزود: بیش از ۷۰ درصد واحدهای غیرفعال و نیمه فعال در این حوزه مشکل نقدینگی دارند.

مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه یادآور شد: تخصیص مدت‌دار نهاده‌های مورد نیاز واحدهای دامداری از اقدامات دیگر این حوزه است به طوری که علاوه بر توزیع نقدی نهاده‌ها تخصیص مدت‌دار نیز پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه نهاده‌های مدت‌دار چهار و ۶ ماه از دو ماه گذشته‌ در استان توزیع شده است متذکر شد: ذرت چهار ماه و جو ۶ ماه با ضمانت بانکی یا با چک و سفته تحویل دامدار می‌شود و این اقدامی در راستای رفع مشکل توزیع نهاده است.

بصیری در پایان تاکید کرد: ذرت، جو و سویا در دسترس دامداران قرار دارد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

پایان پیام ۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول