اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مصوبه مجلس برای تأمین یارانه نان و دارو از محل منابع حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها را موظف کردند یارانه نان و دارو از محل منابع حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده فروش فراورده‌های نفتی و گاز طبیعی تأمین کند.

مصوبه مجلس برای تأمین یارانه نان و دارو از محل منابع حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، با ردیف (۵)و (۷) بند (الف) تبصره (۸) ماده واحده این لایحه موافقت کردند. بر این اساس سازمان هدفمندی یارانه‌ها موظف شد یارانه نان و دارو از محل منابع حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده فروش فراورده‌های نفتی و گاز طبیعی تأمین کند.

در ردیف (۵) بند (الف) تبصره (۸) ماده واحده آمده است: سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها موظف است منابع حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده فروش فراورده‌های نفتی و گاز طبیعی را با تخصیص سازمان برنامه و بودجه کشور صرفاً برای تأمین یارانه نان و دارو هزینه کند.

در ردیف (۷) بند (الف) تبصره (۸) ماده واحده نیز آمده است: جدول تفصیلی منابع و مصارف این بند توسط دولت در زمان ارائه لایحه بودجه(مرحله دوم) به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول