اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

عزم ترکمنستان برای تقویت همکاری با مؤسسات مالی ژاپن

در دیدار وزیر امور خارجه ترکمنستان با مدیران اجرایی سازمان تجارت خارجی و آژانس بیمه صادرات و سرمایه‌گذاری ژاپن، موضوع جذب سرمایه‌گذاری ژاپن در پروژه‌های مختلف این کشور بررسی شد.

عزم ترکمنستان برای تقویت همکاری با مؤسسات مالی ژاپن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «رشید مرداف» با «ایشی‌گورا نوریهوکو» و «آتسو کورودا» مدیران اجرایی سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) و آژانس بیمه صادرات و سرمایه‌گذاری ژاپن (نکسی) دیدار و گفت‌وگو کرد.

در دیدار با مدیر اجرایی جترو اجرای توافقات قبلی در زمینه تحریک توسعه تجارت دوجانبه به طور ویژه امکان سازمان‌دهی ماموریت‌های تجاری متقابل و بررسی موضوع افتتاح دفتر این سازمان در ترکمنستان برای جذب بنگاه‌های کوچک و متوسط ژاپنی و ترکمنی در قلمرو یکدیگر و افتتاح خانه تجارت ترکمنستان در ژاپن مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

دو طرف همچنین قصد خود را برای برگزاری همایش‌ تجاری مشترک همراه با سازمان تجارت خارجی ژاپن در نیمه اول سال جاری میلادی، اعلام کردند.

در چارچوب مذاکرات با آژانس بیمه صادرات و سرمایه‌گذاری ژاپن دو طرف اشکال جدید همکاری در زمینه سرمایه‌گذاری از جمله امکان جذب موسسات مالی مختلف برای تامین مالی پروژه‌های اولویت‌دار در ترکمنستان بررسی و خواستار تنوع بیشتر همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مورد علاقه دو طرف شدند.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول