اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فروشگاه‌های متصل به کالابرگ الکترونیک در خراسان‌شمالی افزایش یافت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات پروتئینی و قصابی‌ها در طرح کالابرگ الکترونیک در استان اضافه شدند.

فروشگاه‌های متصل به کالابرگ الکترونیک در خراسان‌شمالی افزایش یافت

مهدی اسلامخواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در ادامه اجرای هرچه بهتر طرح کالا برگ الکترونیک در خراسان‌شمالی هفتمین جلسه ستاد استانی این طرح، با هدف اتصال مراکز فروش مواد پروتئینی و قصابی ها به طرح برگزار شد.

وی گفت: اتصال فروشگاه‌ها و مراکز عرضه محصولات پروتئینی و قصابی‌ها به طرح کالابرگ الکترونیکی، امکان استفاده یارانه بگیران از این مواد غذایی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی را در سبد خرید مردم از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم آورده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی افزود: این موضوع با توجه به اعتبار تشویقی دولت برای دهک‌های درآمدی ۱ الی ۷ به ازای هر فرد خانوار به میزان ۱۲۰ هزار تومان، استقبال خوب مردم را به این سمت هدایت کرده است. 

وی افزود: با همکاری ادارات صمت و جهاد کشاورزی در اطلاع رسانی و همچنین توجیه و آموزش فروشندگان صنف مذکور و با همکاری شرکت‌های پشتیبان پرداخت الکترونیک قطعاً در آینده شاهد گسترش و تجهیز بیش از پیش این مراکز به طرح کالابرگ الکترونیکی خواهیم بود.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول