اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اختصاص 300 میلیارد تومان برای آبادانی روستاهای سقز

فرماندار سقز گفت: از 370 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی این شهرستان، 300 میلیارد تومان آن برای عمران و آبادانی روستاها به ویژه آسفالت راه روستایی در نظر گرفته شد.

اختصاص 300 میلیارد تومان برای آبادانی روستاهای سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، جعفر توان فرماندار سقز صبح امروز در نشست با دهیاران بخش مرکزی اظهار داشت: تقویت چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت که از سوی مقام معظم رهبری برای کارگزاران تعیین شده از اولویتهای ستاد انتخابات است و دهیاران با بی‌طرفی مردم روستا را برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وی با بیان اینکه دهیاران کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: دهیاران در افزایش مشارکت در انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

توان با یادآوری اینکه اقدامات مناسبی در شهرستان به ویژه روستاها انجام شده، ادامه داد: از 370 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی امسال، 300 میلیارد تومان آن برای عمران و آبادانی روستاها به ویژه آسفالت راه روستایی در نظر گرفته شد.

وی خواستار تلاش و جدیت دهیاران برای عمران روستا و بهره‌گیری از نظر شورای اسلامی، ماموستا و ریش‌سفیدان شد و تاکید کرد: دهیاران به عنوان مدیران روستا، مطالبات تعریف شده را به جد پیگیری کنند.

توان همچنین با عنوان اینکه در آستانه ۴۵مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم بر مشارکت جدی دهیاران در برگزاری جشن‌های انقلاب و حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تاکید کرد.

فرماندار سقز با اشاره به اهمیت معادن برای توسعه روستا و اقدامات انجام شده چون هزینه 31 میلیارد تومانی شرکت توسعه معادن طلای کردستان با محور آسفالت و هزینه 60 میلیارد تومانی در مسیر صاحب - یاپشخان توسط معادن دیگر، یادآورشد: از این ظرفیت در قالب مسوولیت اجتماعی نبایستی غفلت کرد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول