اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیش‌بینی حضور ۸ هزار نفر در اعتکاف کرمانشاه

رئیس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در ۳۷ مسجد استان، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۸ هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند.

پیش‌بینی حضور ۸ هزار نفر در اعتکاف کرمانشاه

عباس سروری، رئیس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری؛ مراسم معنوی اعتکاف یکی از رویش‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در ۳۷ مسجد استان، ادامه داد: در شهر کرمانشاه مساجد جامع و چهارمین شهید محراب برای خواهران، مسجد آل‌آقا برای دانش‌آموزان دختر، دانشگاه رازی برای دانشجویان خانم، مسجد حاج شهبازخان و مسجد النبی برای بزرگسالان، مسجد عمادالوله برای جوانان دانش‌آموز، پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد اعتکاف استان کرمانشاه با بیان اینکه در مجموع ۱۳ مسجد برای بانوان و مابقی برای آقایان اختصاص یافته است، گفت: امسال در تعدادی از روستاهای شهرستان‌های کرمانشاه، سنقر، صحنه، اسلام‌آباد غرب، گیلانغرب و... نیز مراسم اعتکاف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۸ هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند.

سروری تصریح کرد: ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب مراسم اعتکاف در استان با حضور خیل عظیمی از جوانان و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد.

محافل سخنرانی، برنامه‌های قرآنی، مداحی، فرهنگی و برگزاری مسابقات از جمله برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده که سروری به آن اشاره و بیان کرد: گروه‌های تخصصی از روحانیون که در حوزه اعتکاف تخصص دارند از قم دعوت شده که در کنار شرکت‌کنندگان حضور خواهند یافت.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول